«Співпраця педагога-позашкільника з адміністрацією ЗО – запорука успішної роботи гуртка»


Багаторічна практика показує, що від того, як педагог організує співпрацю з адміністрацією навчального закладу, залежить успішність роботи гуртка.

З чого почати? Хто допоможе? Яких дітей запросити? Як зацікавити дітей? Як зацікавити батьків? Як зацікавити адміністрацію? Ці та інші питання турбують не тільки педагогів-початківців, а й досвідченого педагога, якщо він вперше планує розпочати роботу гуртка на базі закладу освіти.

Протягом багатьох років вдало організовує роботу гуртків на базах міських закладів освіти Сотнікова Олена Олексіївна, в позашкільній освіті працює з 1988 року керівником гуртків художньо-естетичного напряму (образотворче та декоративно-ужиткове мистецтво), тому її досвід у цьому напрямі буде корисним і цікавим для усіх педагогів-позашкільників, які планують відкрити гурток поза стінами ЦПР.

Відповідальність, працелюбність, постійне прагнення удосконалення своєї майстерності притаманні педагогу, що у кінцевому результаті дає високі показники у організації навчально-виховної роботи у гуртках.Свою роботу Олена Олексіївна планує та проводить відповідно до загально-дидактичних принципів: науковості, систематичності, послідовності, доступності, наочності, індивідуального підходу, навчання від простого до складного.

Особливу увагу педагог приділяє роботі з дітьми соціально-незахищеної категорії – багато років працюють гуртки під керівництвом Олени Олексіївни на базі ЦСПРД.

Сотнікова О.О. велику увагу приділяє самоосвітній діяльності та з великим бажанням ділиться набутим досвідом з молодими та малодосвідченими педагогами. Вона систематично виступає на методичних об'єднаннях керівників гуртків, бере участь у підготовці тематичних виставок.

Кiлькiсть переглядiв: 89